tisdag 10 januari 2012

Nehepp

...hon ringde ifrån Synoptik och berättade att de avvaktar med att tillsätta tjänsten, så ingen fick jobbet. På sätt och vis var det lite skönt för jag kände efter gårdagens intervju att det kanske skulle bli lite trist att jobba med något så specifikt.

I dag har jag skickat intresseanmälan/cv till några andra butiker som kommer att öppna här i stan under våren, som t ex Clas Ohlson. Jag tror väl innerst inne att jag passar bättre i en butik med olika varor och där det liksom "händer" lite mer.

Så nu får vi hoppas att de är intresserade när det nu blir aktuellt.

tjing tjing

2 kommentarer:

  1. Trist men det är bara att leta vidare!
    Hoppas det nappar någon annanstans.

    En sak jag undrar över är varför men ens har intervjuver för att sen bara säga att nä vi struntar i den tjänsten?!

    SvaraRadera
  2. Men så trist, och sådant jobb med att intervjua och annonsera.. Kram

    SvaraRadera