fredag 20 januari 2012

En helt vanlig fredag?

Nej inte direkt, för mannen var hemma idag! De hade ju jobbat in fredagen så han kom hem redan igårkväll <3
Jag skulle till psykologen så han skjutsade mig dit, och passade på att gå och klippa sig då jag var upptagen med mitt.

Sedan handlade vi och åkte hem. Dottern F är på pyjamasparty hos en klasskompis och sover över där, och dotten A åkte till pojkvännen, så det var bara mannen och jag som skulle ha middag, men det är ju ändå fredag, så vi fixade tacos åt oss.

Efter middagen åkte vi hem till vännerna M och D och fikade. Var en trevlig kväll. Men nu är vi tillbaka hemma och jag slötittar på tv...

Tråkigt blogginlägg, men så kan livet vara ibland...

tjing tjing!

3 kommentarer:

  1. Det är skillnad på tråkigt och tråkigt. Ni verkar haft en bra dag tillsammans:-)
    Jag har haft en annorlunda dag i dag kan man säga. Först var jag på ett års koll för bukplastiken. Träffade sjukgymnasten och så gjordes ultraljud för att se hur musklerna såg ut. Sedan var det dax för fotografering i helfigur med inte en tråd på kroppen.
    Därefter var jag på beegravning, en fin sådan och fick tillfälle att träffa släktingar som vi inte sett på många år. Jag har börjat på ett gym och i kväll stack jag dit men hann bara träna en halvtmme innan stängningsdax. Himla kul att äntligen kommit i gång. HA det så gott! Nu väntar sängen. Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Härligt att han kom hem tidigare, hoppas att ni har det gottigt och skönt. Här snöar det en massa så jag skall nu ta och krypa upp i soffan med virkning ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Det gick inte att kicka in på "Datordöd" eller vad det nu stod.
    Hoppas att det löser sig om det nu är något som strular.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera