torsdag 19 januari 2012

Rekord mitt i natten!

Ja, innan jag la mig tog jag, som vanligt, en sväng med alla mina wordfeud-matcher (har säkert 15 spel igång samtidigt, några som spelar dagtid och några kvälls/nattetid) Och jag fick förmånen att börja ett spel, och fick ut alla sju bokstäverna i ordet: "Rulader", och visst, det var många färgade "pluppar" där under så jag föstod ju att det skulle bli bra, men... ETTUSENETTHUNDRATJUGO POÄNG !!! (1120)
Ja, behöver jag säga att det kändes skönt? *haha*

Men nu är det så att jag spelar inte för att vinna, utan jag spelar för att spela och för att jag tycker det är så roligt. Så jag lovar: jag ska INTE bli märkvärdig - jag är samma gamla jag som innan !!! *BIG SMILE*

Solen skiner men jag kommer mig inte för att gå ut...har ont i ryggen och fryser, men ska försöka ta mig ut senare. Funderar även på att baka bullar, men måste i så fall åka och handla, vilket jag inte vet om jag har lust med heller...hm...

We´ll see we´ll see...

3 kommentarer:

  1. Vilken lycka, så högt har jag inte fått på WF, men däremot inne på betapet har det blivit några tusen för ett ord. Kul att spela :) Kram

    SvaraRadera
  2. Det mesta jag fått är 130 poäng!!! Det är ju bara som en fis i rymden jämfört med din poäng!!!

    SvaraRadera