måndag 9 januari 2012

...och så gick ännu en dag i mitt liv...

Men den här dagen började ju intressant: med en anställningsintervju! Jag såg till att vara där 10 min innan avtalad tid och hon som jag skulle träffa var ledig så vi kunde börja på en gång. Det konstiga var att jag inte var ett dugg nervös för den här situationen. Däremot hade jag många frågot till henne, som hon fick svara på, vilket verkade roa henne något...:) Hon frågade även: "Efter alla år som ledare i Tw, tror du att det blir problem för dig att jobba med mig som ledare..?"

Jaja, nu får vi se... Hon skulle höra av sig, oavsett, senast på fredag. Vi var 10-12 st som hon intervjuat och jag var den sista.

Jag gjorde vad jag kunde, och räcker inte det, ja då var det väl inte meningen helt enkelt...

Sedan var det ju jobbardag i butiken och OJ - vilken RUSH det blev idag!!! (första öppettiden efter julhelgerna ju) Jag har sålt slut på flera smaker så nu gäller det att fylla på tills på torsdag, då jag har öppet nästa gång. Men roligt är det!

Sedan fick jag svischa iväg på nästa "jobb" - receptionsmöte på Friskis. Och det är alltid lika trevligt att se alla samlade så där. Vi står ju helt själva då vi jobbar, så den enda man eg möter är den man löser av /blir avlöst av.

Mannen och hans gäng hade herrmiddag så han kom hem här nu och ska sova hemma i natt. <3

krameli

3 kommentarer:

  1. Låter som att det gick bra, hoppas att du får ett positivt besked på Fredag. Kram

    SvaraRadera
  2. Oh vad härligt med jobbintervju. Spännande.
    KOmiskt att det ar så många som skulle starta "sitt nya liv" nu efter alla helgerna. Precis som vi ;)
    Kul att du hänger på, men alla gör på sitt sätt. Jag bara ger råd ;)
    På fredag så kör vi en liten utvärdering av veckan.

    Hälsningar
    Yohanna
    PS Veckans real life handlar om att sammanfatta julen med en julgransplundring:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/january/real-life-julgransplundring.html DS

    SvaraRadera