onsdag 25 januari 2012

Onsdags date

Jag tog mig i kragen, bytte om och åkte in till Stockholm för en date med mannen. Jag älskar verkligen att åka bussen in dit :) (ja, även hemresan är trevlig)

Väl där åkte vi iväg för att äta lite. Jag är verkligen inte på något roligt humör, men mannen stod ut med det... jag måste se till att bli sjuk - så jag kan bli frisk igen!

Fick en lapp i brevlådan idag att de kommer att stänga av vattnet här i morgon mellan 8.15-15.00 pgr av underhållsarbete. Så nu har jag tappat upp en massa vatten och ska se till att duscha innan jag går och lägger mig, så klarar jag mig i morgon :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. Det längtar jag efter. En date med maken. Jag har i alla fall bestämt att vi skall ha en i augusti när vi firar 15 år tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med dessa dejter :) Värmemadrass, ja det har jag med, det köpte mannen och barnen till mig då jag började min viktresa, jag skulle inte kunna klara mig utan den :) Kram

    SvaraRadera