fredag 13 januari 2012

I morgon lördag

Ja, imorgon är det ju lördag och då ska mannen och jag ut på galej... eller, egentligen ska vi inte göra SÅ mycket, men jag vann ju en hotellövernattning i en dela/gilla-tävling på facebook, hos wafab bil AB, och nu är det dags att använda presentkortet.

Vi ska bo på Globe Hotell i Stockholm. Vi åker väl in någon gång mitt på dagen, strosar runt lite, kanske går och fikar, sedan ska vi äta en tidig middag på Lilla Capri (där jag köpt en Groupon-deal: ät 2 pizzor betala för 1 ) och kl 18 har vi bokat en date med Mikael Persbrandt. I alla fall är det vad JAG tror vi ska göra, alla andra inser nog att vi bara bokat platser på Filmstaden Sergel och att han inte kommer att närvara rent fysiskt, mer än på bio-duken, men låt mig få tro vad jag vill, ok? *huge smile*

Sedan ska vi mysa på hotellet och sova gott till nästa dag, då det blir frukost och sedan åker vi väl hem någon gång under söndagen - NIZEEE!

Så jag kommer ta en paus här, tills på söndag (OM jag inte skriver något ifrån mobilen då vill säga, men jag lovar ingenting!)

kramiz

5 kommentarer:

  1. Åh vad roligt, hade det så gott!!

    SvaraRadera
  2. Klart att du tar paus i bloggen för detta. Vad kul att få åka iväg på denna daten, det är ni värda. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har haft det riktigt härligt! :)

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Åh vad skoj! Hoppas ni hade en underbar lördag Kram

    SvaraRadera