torsdag 12 januari 2012

Lycka!

För en snailmail-fan som jag är detta:


Nu kliar det extra i brevskrivartarmen vill jag lova! Tur att jag fick ett brev idag som jag kan svara på med en gång! :)

Har varit in en sanbbis till mannen. Vi åt och jag somnade på soffan medan han duschade - kul sällskap man är... haha... men han lät mig sova en stund, snäll som han är.I morgon kommer han hem, för han ska vara på firman på fredag, i Hallstavik.

Nu har vårens träningsschema kommit ut på hemsidan (Friskis alltså) och jag har tittat lite på det... vet inte vad jag ska börja med, men jag ska i alla fall försöka, så får vi se vad ryggen säger om det. (Kan ju inte bli värre i alla fall)

Nu blir det att titta ikapp lite på mina program, innan sängen intas.

Puss o kram - vi syns på stan!

3 kommentarer:

  1. Då kanske du skriver brev idag och jag lär virka idag ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Happy face, har också sneglat in på Janetstore men min börs sa att jag fick vända om och gå ut igen:/ Men jag tror jag har så jag klarar mig. haha....brev kommer till dig idag :)
    kram monika

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul med snigelpost!! Ja inte räkningar iof men annars så!

    Hoppas du sovit gott och får en härlig torsdag nu Kram

    SvaraRadera