onsdag 4 januari 2012

Var blev den här dagen av?

Ja, ni kanske har funderat på vad jag gjort idag? Om inte så tänker jag ge er lite info i alla fall ;)

Det började med att min kompis Tina ringde och frågade om jag hade min Ab Circle Pro till försäljning fortfarande, och det har jag ju så hon ville köpa den  *yes yes yes* Lite vemodigt är det för jag har ju inte kunnat använda den mer än några gånger. Den ÄR superbra, men det är just precis DEN rörelsen jag INTE ska göra med mina ländkotor...jaja, jag blev ju lite "rikare" och jag vet att den hamnade i ett bra hem. (ja, jag får säkert komma och hälsa på den om jag vill)

Sedan tog jag Tuffla och Stella med mig och gick lååånga rundan skogen. Var himla skönt och mestadels var det fruset på marken också, så de blev inte så smutsiga.

Och sedan då..? Ja, jag åkte och handlade en sväng och sedan blev det dags för middag, mannen kom hem och ... ja, sedan spenderade vi kvällen åt att försöka låsa upp dottern A´s iphone... måste säga att vi kanske inte var så duktiga, men vi var envisa! Tyvärr förblev den låst, men jag tror att jag kanske löser det i morgon... vi får se...

Nu är klockan mitt i natten och jag måste gå ner och lägga mig igen. Psykologen har ju sagt att jag inte ska ligga kvar i sängen då jag inte kan somna, så jag gick upp och satte mig här en stund, men nu känns det som att John Blund är på intåg så jag ska förpassa mig ner till sängen igen - wish me luck!!!

På återseende om några timmar!

4 kommentarer:

  1. Bra du fick sålt så kan man köpa nåt annat istället!!!

    SvaraRadera
  2. Trist när man egentligen gillar något men inte riktigt har användning för det. Kul att någon ville köpa!!

    Hoppas du lyckades somna lite nu. Jag gör som du när jag inte kan sova. Ligger inte kvar och vrider mig det blir bara värre då!

    Önskar dig en härlig onsdag Kram

    SvaraRadera
  3. Bra att du fick den såld, om du ändå inte kunde använda den. Med dina sömnproblem så borde du kanske kunna få insomningtabletter. Kram

    SvaraRadera