torsdag 12 januari 2012

Regn?

Jaha, så var det dags igen då... bort med minusgraderna och hit med regnet... tomten ser ut som en stor leråker och det är konstigt att det finns något kvar där ute för jag tycker hundarna tar med sig minst hälften av leran in varje gång de äntrar dörren... Men imorgon ska det bli kallare igen, så jag lever på hoppet.

Och vad har den här dagen att ge då? Jo, jag ska till N-e och handla lite, leverera lite soppor och har en tid hos psykologen... sedan bär det av hem för i kväll ska jag ha öppet i butiken för första gången på en torsdag, mellan 17-19. Ska bli intressant att se om någon hittar hit ? :)

Mannen kommer hem och till middag ska jag prova ett av Ica´s "billiga veckan" - recept. Kommer att komma ut på matbloggen senare, med recensioner och betyg ifrån familjen.

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar