tisdag 10 januari 2012

Huset är mitt igen!

Lov i all ära, men visst är det SKÖNT då rutinerna startar upp igen !?! Äntligen är huset MITT och jag kan göra vad jag vill på dagarna *haha*

Och vad har jag gjort då? Jo, jag har faktiskt FYNDAT idag! Riktiga SHOPPINGFYND !
Inte nog med att jag sett reklamen på tv utan vännen A skrev på Facebook att hon fyndat rejält idag, så jag var också tvungen att åka ....



...till ICA !!!



10 förpackningar Nudlar (ja, jag HAR tonåringar i huset), 3 burkar ananas, 3 burkar krossade tomater, 2 burkar champinjoner, 2 förp formfranska, 2 förp activia yoghurt, 2 lit juice, 400 gr mozarella, 1 burk kalamataoliver, 2 påsar wok-grönsaker, 2 förp Guldkorn (bröd), 15 (x10) näsdukar, 1 tub tomatpuré, 3 påsar Ahlgrens bilar (nej, jag ska INTE äta dem)...och så det som INTE var på x-trapris: 1 förp diskmaskinsalt och 3 tuggpinnar till jyckarna.

Allt som allt: 274 kr ! Erhållen rabatt: 92,40 kr ! Ibland känns sådana fynd bara SÅ bra, eller vad tycker ni? :)

Sedan åkte jag runt och levererade lite soppor, samt tog mig ner till apoteket. I Norrtäljeån hände det spännande saker idag och det var många som stannade och tittade... och som den bloggare jag är så drog jag ju fram kameran(mobilen) :)

Syns lite dåligt, men i ett av träden, i mitten, sitter en man och sågar grenar, samtidigt som "grävskopan" är med och puttar omkull det han sågat och puttar ner dem på marken...

Efter denna betraktelse åkte jag vidare hemåt ...

kram kram

1 kommentar:

  1. Wow tänk vad man kan fynda om man bara vill!

    Hoppas du får en fin kväll med massa lugn! Kram

    SvaraRadera