torsdag 5 januari 2012

Spännande!

I dag rinde de ifrån Synoptik här i stan och undrade om jag ville komma på anställningsintervju på måndag? Ska jag vara helt ärlig hade jag glömt bort att jag skickat in en ansökan, så jag fick lov att kolla mina dokument på datorn för att se vad det var för tjänst.

Det är i alla fall en halvtid i deras butik, och det skulle ju passa mig alldeles ypperligt! Så nu måste jag fundera ut vad jag ska ha för kläder, gå ner 10 kg och utrusta mig med en hel säck med självförtroende - tills måndag !!! *GULP*

cross your fingers!!!

6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Håller alla tummar och tår nu för dig :)

    SvaraRadera
  2. Men vilken lycka, håller tummarna på att det skall gå bra. :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Ännu roligare när du glöm bort det, blir som en överraskning då :) Det kommer gå skitbra rent ut sagt :D

    Kram

    SvaraRadera
  4. Massa lycka till!!! Jag tror på dig!

    SvaraRadera
  5. Lycka till idag då...håller tummarna!!!

    SvaraRadera
  6. *håller tummarna extra mycket idag*

    SvaraRadera