måndag 2 januari 2012

Nu åker de bort!

Jag har varit på väg i flera dagar, men nu - NU har jag börjat!!! Ja, nu har jag börjat plocka bort julen. Nu hade vi inte SÅ mycket julsaker framme i år, för det kändes inte rätt med allt det röda...men ändå, så skönt att bli av med dem!

Ljusslingorna ute får sitta ett tag till för de lyser ju upp i mörkret, men jag njuter av all den här fria ytan som blir... och julgranen står kvar, men den känns också som att den är på väg bort...kanske i morgon? Vi får se..?

Mannen jobbar den här veckan, men har kortdag på torsdag. Kanske åker jag in till honom en sväng i morgon, för han glömde sin necessär här hemma och knorrade lite över det så jag tror att det är bra om jag åker, och så SAKNAR jag honom här hemma, nu då han varit ledig i en vecka...

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar