torsdag 12 januari 2012

Ica Basics Svamplasagne med tomat och mozzarella

Ja, så hette middagen jag serverade här hemma idag! Receptet finns här.


Mannen har ju kommit hem och lugnet har lagt sig i huset...han sitter vid sin dator och spelar sitt spel och jag sitter framför tv´n och tittar på "Biggest Loser" ett av mina favoritprogram - så GLAD att det är tillbaka i rutan!

Hos psykologen var det jobbigt idag... ibland blir det så, att man berör ämnen som man försöker att hålla undan, och då reagerar jag med att jag vill fly... men det går inte, och det är det som är så bra. Jag blir helt matt efteråt men tror ändå att det är bara bra...

kramiz

2 kommentarer:

  1. Tror det är bra du blir matt, då bearbetar du det :)

    skickar en stor kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh, så gott det där ser ut att vara. Låter helt och hållet i min smak. Kram

    SvaraRadera