söndag 8 januari 2012

Oj, var sprang den här helgen iväg?

Ja, i går hann jag bara inte vara inne här något. *sorry*
Vi hade bjudit hem vännerna M och D med deras 3 knoddar på middag. Det skulle ätas het kyckling med bulgur. Harry som är 1 år och 8 mån åt nog mest av alla :) Han riktigt lassade in den heta kycklingen och så fort vi frågade ville han ha  mer. Kul med barn som äter!




Till kaffet hade jag bakat en kladdkaka och vispade lite vaniljvisp och blandade med krossad daim. Mums!

Och även om de ÄR gulliga och allt det där så ÄR man inte van vid små barn och deras intensivitet...så det kändes alldeles lagom då de bröt upp vid 20-tiden och jag kunde sjunka ner i soffan och "fördjupa" mig i mitt favoritprogram, som äntligen är tillbaka efter ett uppehåll på 8 år: GLADIATORERNA !!! *me like*

Krameli

1 kommentar:

  1. Det var ena riktiga biffar med bland årets Gladiatorer och gillar också det programmet!!!

    SvaraRadera