tisdag 17 januari 2012

Jodå

Dag 2 på min egna lilla utmaning och jag har precis kommit hem ifrån vår promenad. :)

Vi brukar aldrig möta någon på vår runda, men idag såg jag en människa med en hund på långt håll, men när hon fick syn på oss vände hon snabbt på klacken och gick åt andra hållet... haha... antar att vi ser lite "mycket" ut då vi ångar fram, 3 hundar och så jag :) Men egentligen gjorde hon mig ingen tjänst alls för nu blev det ju så att vi gick i deras spår tillbaka, vilket betyder att båda Kajsa och Tuffla drog upp deras spår i nosarna och skulle framåt fort fort... hade vi mötts hade de släppt tankarna på dem då vi passerat varandra och vi hade kunnat fortsätta i vår lunk...

Senare idag ska jag till barnmorskan och NEJ jag ska INTE ha några fler barn! Det är just därför som jag ska dit och få ett nytt recept.

I morgon ska jag ju på anställningsintervju i en guldsmedsbutik i N-e. De söker en "lunchavbytare" 3 tim/dag. Intervjun är kl 09.00 så jag undrar om det ens är någon mening med att gå och lägga sig, jag som inte somnar så tidigt... nej, jag får försöka masa mig upp och göra det bästa av situationen :) Skulle ju passa mig bra, så vi får se hur intervjun känns .

krameli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar