söndag 15 januari 2012

Härlig helg!

Ja i går var vi ju iväg på date, maken och jag... Vi kom iväg senare än det var tänkt för våra vänner behövde hjälp med sin trasig vattenpump, och vad gör man inte för sina vänner? Så mannen åkte dit och hjälpte dem, så nu har de vatten både till toan, duschen och köket igen!

Hastade till hotellet, som var superfint!






Sedan stressade vi iväg in till stan och hade ju bokat biljeter på Filmstaden sergel, vid hötorget. Kom dit i "sista minuten" men eg behöver man ju faktiskt inte vara där tidigare, bara man är där innan fílmen börjar lr? :)



Jag gillade filmen, och jag gillade Persbrandt som Hamilton. Det enda som jag blev lite besviken på var slutet. Inte att det var bra eller dåligt utan att det kändes som att det gick lite för fort... ni vet, ibland får man känslan av att då de gör filmen så kommer de på: "Shit budgeten börjar ta slut, bäst att avsluta snabbt" och SÅ kändes det, lite... men det VAR jättebra!!! GÅ OCH SE DEN!

Sedan skulle vi ju ha ätit pizza, men restaurangen var fullbokad, så vi gick till Max och åt *glamouröst värre* men vi GILLAR ju deras hamburgare så varför inte? Huvudsaken var att vi var tillsammans och gjorde något ihop ju!

Sedan åkte vi tillbaka och chillade på rummet resten av kvällen. Det känns alltid lite lyxigt att bo på hotell tycker jag...och bland det bästa är ju så klart: Frukosten!

Vi smaskade i oss av allt vad den hade att erbjuda innan vi styrde kosan hemåt igen.
Nöjda och belåtna!

GISSA vilka de coolaste föräldrarna var som satt högst upp längst fram i dubbeldäckaren då ???


2 kommentarer:

  1. Gott med date! Det ska vi ha en hel vecka. LÄNGTAR!! Så nu kan du skicka hem en sändning =)

    SvaraRadera
  2. Härlig helg ni fick med hotell och bio, det är sådan där lyx som man skall unna sig då och då tycker jag. En annan har nu jobbat klart och njuter av en kort ledighet nu. Kram

    SvaraRadera