tisdag 24 januari 2012

Måndagen försvann snabbt...

...och nu är det tisdagskväll helt plötsligt !?! I dag har jag i alla fall städat golven här uppe, något som jag tänkt göra i flera dagar, men inte kommit mig för att göra...så det var väl bra?

Dottern A köpte sig ju en iphone 4 på Tradera för sina julklappspengar. Den var låst till telenor, men vi köpte en upplåsningsmanick ifrån gevay...hm...kan säga att nu har vi provat 2 sådana manicker och även att jailbreaká den 2 ggr - utan resultat. Så vi gav upp! La ut den på Tradera igen och sålde den igår. Så den har jag varit iväg och skickat idag. Sedan ropade jag in en ny, olåst , likadan idag, som jag hoppas kommer innan helgen. Då blir hon glad!

I går kväll var jag ute och hade en Tupperwaredemonstration och det var väldigt trevligt. Många goa skratt blev det... Jag hade ju bestämt mig för att sluta sälja tw, men helt plötsligt, då jag uttalat detta till mannen så börjar mina värdinnor ringa och vill boka in sig, samt att jag fick in 2 nya värdinnor på demot igår... måste vara ett "tecken".. man kan bara inte sluta arbeta då man gjort detta i 15 1/2 år... hur skulle värdinnorna klara sig utan mig??? ;)

I dag fyller M´s dotter Bella 6 år och jag skulle egentligen ha varit dit, men känner mig hängig, har ont i huvudet och orkar bara inte träffa en massa människor... hon hade barnkalas i söndags och jag fick ju i uppdrag att baka tårtan: "Det ska vara en vampyr, hon ska vara vit i ansiktet och så ska det rinna blod..." Ok..? Ja, jag försökte tillgodose hennes önskemål, och det blev en hemsk tårta måste jag säga:


Men hon var nöjd och det var väl eg det enda som spelade någon roll!?!

Nu ska jag snart se Äntligen Hemma och sedan får vi se...

kramiz

1 kommentar:

  1. Uff det var en riktigt hemsk tårta.
    Hoppas att datorn mår bättre eller att du får en ny SNART.

    Hälsningar
    Yohanna

    PS Skickar med en länk till veckans real life om du får lust ;)
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/january/real-life-framtidsprojekt.html
    DS

    SvaraRadera