onsdag 18 januari 2012

Helt f***cking galet !!!

Hur kan någon som påstår att män skadar sina barn - bara genom att vara pappor - över huvudtaget få någon mediauppmärksamhet ??? Helt galet är vad det är!

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article11038187.ab

Att påstå att fäder är mer "oansvariga" då de håller sina bebisar, tappar tålamodet och rent fysiskt gör illa sina barn, eller att en barnflicka är ett bättre alternativ än att pappan är hemma med sitt barn ???

*GOSH!!!* Var är den här världen på väg ???

4 kommentarer:

  1. Sådant driver mig till vansinne! Det får osäkra män och kvinnor att godta det som sanning och därmed får en del barn mindre närhet av sina fäder. Idioti!

    SvaraRadera
  2. Ja du... sen kan en mamma döda sina barn genom att dränka dom...

    SvaraRadera
  3. Det var det sjukaste jag läst! Och som Fnulan säger. Hur ofta hör man inte om mammor som skadar sina barn!

    SvaraRadera
  4. Har sett att flera bloggare har länkat den artikeln. Och jag vet vad jag ska skylla på OM 1-åringen blir gangster när han blir stor ... det beror SÄKERT på att jag jobbar heltid nu och sambon är den som är hemma mest ;) haha!

    Tack för kommentaren om utslagen. Som tur är vaknade han prickfri idag. Så det var nog troligen nässelutslag. Nu är det bara att försöka ta reda på VAD dete var som orsakade det :)

    Ha en fin torsdag!
    Kram - Elin

    SvaraRadera