torsdag 10 februari 2011

10:e februari 1969

Ja, det var datumet då jag föddes :)
I dag har jag fixat och donat här hemma. Dottern F hade nationella prov och blev klar efter 25 minuter, så hon kom hem här mitt på dagen och hade med sig 40 TULPANER !!! ME LIKE !!!
Tyvärr hade hon då glömt min present, som hon köpt, på Blomsterlandet, så då hon kom hem ringde hon dit och den fanns kvar, så jag får vänta tills imorgon! :)

Jag fixade chokladrutor, daimkakor och mini-semlor, och så en mascarponetårta.

Nu ikväll kom bästa vännen M och hennes familj och "firade" mig. Jag fick ett litet gulligt änglaspel och ett jättefint halsband




Vi fikade och hade mysigt. Det var full fart på både ungarna och Tuffla. Hon sprang runt med en duplokloss i munnen och det var precis som att hon liksom "var med" och lekte :)

Ute snöar det på tvären och det här är inget väder jag beställt... *suck*

krameli

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det märks :)
    Har en otrolig energi idag, hoppas att den håller i sig.

    Vilket vackert änglaspel, älskar såna spel.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Å GRATTIS i efterskott!! Synd att jag missade... flt.....

    Hoppas vädret vänder för er i norr snart!

    SvaraRadera