söndag 6 februari 2011

Fixardag!

I dag har vi fixat här hemma...mannen har fixat grinden som gick sönder häromdagen in till vår tomt, och så har han fixat ett bord som gick sönder här inne för några dagar sedan och skruvat fast det...
Och själv har jag fixat i mitt tupperware förråd. Det har varit MUS INVASION där så det var fullt med musskit och muspiss - UÄCK!!! Försökte få äldsta dottern att göra det, och försökte motivera det med att det ju är HENNES katt som inte levererar några döda möss i det här huset, men det gick INTE...jaja, var ganska skönt att få det gjort och då plockade jag ihop en hel del av mina saker och stuvade om i hyllorna osv Så nu är det LITE mer ordning...om än bara lite... *haha*

3 kommentarer:

  1. Hallå där Jenny. Jag frågar den här vägen. Hade du eller lagret någon låg trio 1,3L?
    Blä för musinvasion!!
    Ha det gott
    Brittmari

    SvaraRadera
  2. Lite av en fixardag här med, jag shoppade.. kom hem med lite ting så mannen var tvungen att fixa och dona :) Kram

    SvaraRadera