lördag 12 februari 2011

Blev en tidig morgon i morse

Ja, det var bara att kliva upp 07.30 och skjutsa in äldsta dottern till Norrtälje, där hon skulle till Folkets Hus och fylla i en ansökan om sommarjobb på Ica Kvantum Flygfyren... Var en hel del ungdomar där, så nu håller vi tummarna för att hon får ett sommarjobb.

Dagen har varit lite seeeg efter det. Jag är ju inte van att kliva upp så där "tidigt" ... haha...

Städade nere i tvättstugan och parade ihop "udda strumpor", så nu har tjejorna en hel del strumpor i sina lådor igen. :)

Till middag fixade jag stekt fläskytterfilemedaljonger, spritsade med vitlöksost, och gratinerade i ugnen, med vitlökskroketter, stekta champinjoner/gräslök/vitlök/citron-blanding, gräddfilsås och grönsallad. Mums!

Yngsta dottern ville inte ha någon mat och strax därefter kom hon ut och berättade att hon kräkts - magsjuka :( Så nu spritar jag som en galning här hemma och vi försöker stävja det så gott det går...

Tittar på Melodifestivalen och "MIN" goding BROLLE <3 är ju med - hejja hejja!
<3 <3 <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att hon skall få ett jobb där, nu har jag en bild på min dotter i arbete ;) Hon fick sitt sommarjobb där och har fått jobba där sedan dess. Kram

    SvaraRadera