måndag 7 februari 2011

Laddad?

Hm...var det idag jag skulle vara laddad? Var det idag jag skulle börja motionera lite? Hm... vet inte det jag...Känner mig trött idag? Kanske beror det på att det är måndag och jag egentligen har massor av saker jag skulle vilja göra och inte kan sålla ut precis VAD jag ska göra just idag?

Men det jag VET att jag ska göra är ju i alla fall att ha butiken öppen kl 15-17.45, och sedan bär det av till gymmet för Receptionsmöte. Och kanske kanske, stannar jag en stund och tar mig en "promenad" på löpbandet...(OM jag inte hunnit med att stå en stund på min crosstrainer då förstås ;)

På onsdag är det årsmöte på Brukshundklubben också så jag måste baka lite , då klubben bjuder på fika den kvällen...funderar på att vara lite "lat" och göra kladdkakor...det går ju alltid hem!

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar