fredag 4 februari 2011

Telefonföljetongen fortsätter...

Ja, rätt som det var ser jag en "jobbarbil" svänga in här på vår väg och åka sakta fram till teleskåpet, sedan ser jag hur en av mina grannar stannar till och pratar och sedan pekar på mitt hus. Och mycket riktigt, det var ytterligare en telefonreparatör som kom. Han blev väldigt FÖRVÅNAD då han fick veta att vi inte haft någon hemtelefon sedan i Augusti...och så gjorde han vad han kunde och fick i alla fall igång telefonen, men det ÄR fortfarande fel på ledningen och de SKA fortfarande komma hit och gräva i backen. Men nu har jag telefon tillfälligt i alla fall :)

Och nyss ringde han igen och sa att de inte ville gräva förrän det blivit bättre förutsättningar (är ju en aning fruset i backen just nu) och därför fick jag hans nr, för OM telefonen slutar fungera så behöver jag bara ringa honom och han kommer hit och sätter upp en tillfällig luftledning så länge - ÄNTLIGEN HÄNDER DET NÅGOT!!! Och äntligen en vettig reparatör!

Så nu känns det rätt bra!

kramen

1 kommentar:

  1. Så underbart att det händer något även om det har tagit en otroligt lång tid, den killen visste vad service innebär och att kunden skall ha det bästa. Kram

    SvaraRadera