söndag 20 februari 2011

Saknar...

Ja, nu sitter jag här och kan inte låta bli att sakna min vackra, yngsta dotter A... Hon vet ju inte själv att vi har planerat att hon ska komma hem i morgon, men tänk om hon inte vill det då? Tänk om hon vill stanna ytterligare dagar hos M, vad gör vi då? Ja, det får vi se. Jag ska i alla fall hämta henne och skjutsa henne till hennes danslektion imorgon, så får vi se hur det låter...
Och som alltid då någon av dem är borta har jag påbörjat det stooora projektet med att städa i ordning i hennes rum...det är något som jag alltid gör om de åker bort några dagar. Är väl någons slags "process" eller nåt *haha*

Nej, dags för sängen nu! SOV GOTT !!!

1 kommentar:

  1. Vad fin hon är.. Ni är lika. Hoppas att hon inser att det är bäst hemma. Kram

    SvaraRadera