söndag 6 februari 2011

Om du gillar skor...

...så är det absolut läge att köpa dem via internet just nu, då den svenska kronan är "stark". Jag läste om detta i dagens aftonbladet, och de tipsade om den här sidan: www.spartoo.eu alltså...tjejerna vill ha nya converse och de var ju inte alls dyra där, och frakten var endast 70 kr (8 EUR) så det kan man ju stå ut med!
...ja, vi ska fundera lite på det här, så får vi se sedan vad det blir av det...

Nu ikväll har jag jobbat på gymmet igen. Träffade en av dem jag boxas med och han undrade när jag hade tänkt komma tillbaka? Jag sa nästa måndag, och hoppas verkligen att det blir så - jag behöver det! Men veckan som kommer ska jag börja motionera genom att gå på löpbandet eller stå på min crosstrainer, måste få tillbaka flåset ju!

Sov gott alla goa bloggläsare!

1 kommentar:

  1. Jag köpte billiga skor igår, ja inte sådana som dottern din vill ha. Men jag skall definitivt dit och köpa fler skor :) Kram

    SvaraRadera