tisdag 1 februari 2011

En hel månad

Ja tänk...en hel månad av det nya året har gått och jag har bara mått dåligt..? Men nu hoppas jag att februari blir bättre!

Ringde VC och nu har jag bokat tid för att ta bort stygnen i morgon kl 15.30. Hela morgondagen känns uppbokad: kl 8.30 - möte med SYV på dottern F´s skola, 13.00 - lämna in katten till veterinären så hon blir steriliserad (äntligen) och sedan 15.30 - ta bort stygnen hos distrikts sköterskan, och förhoppningsvis kan jag hämta katten efter det. Känns lite "jobbigt" att ha så mycke tinbokat, men vad då, eg är det ju inte alls mycket..?

Min kära mamma fyller 63 år idag - GRATTIS MAMMSEN!!!

I dag ska mina tjejor åka till Täby C efter skolan och shoppa. Dottern A behövde visst fler toppar och frågade sin storasyster om hon ville följa med, och självklart var hon inte bang... Så vi får se när de kommer hem ikväll?

Själv ska jag nog försöka mig på att köra bil idag. Har lite känningar i bröstkorgen, men ingenting mot för igår så jag ska försöka. Åka och handla lite kanske...vi får se.

kramen

2 kommentarer:

  1. tänk att alla mammor och kvinnor ofta har hela dagarna fullbokade. Hoppas du hinner med allt idag utan att stressa för mycket! kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till din mamma. Då har vi mammor i samma ålder nästan, min fyller 64 i år (oktober) Kram

    SvaraRadera