onsdag 2 februari 2011

hektisk dag

Ja usch, vilken dag det här blir... 8.30 hade vi ju möte med SYV-konsulenten på dottern F´s skola och ska jag vara ärligt så vet jag inte om vi blev ett dugg klokare av det, snarare mer förvirrade + att allt är ju inte klart än, så själva utbildningarna och deras innehåll kan komma att ändras..?

Nu är jag hemma en stund, men kl 13 ska jag lämna in Sasha hos veterinären för sterilisering. Har jag TUR hinner posten komma innan, då jag väntar paket från CK, men har jag otur hinner det INTE komma och då måste jag åka hem och hämta några paket som jag lovat leverera idag. Sedan måste jag till banken och sätta in pengar som jag har ligger här hemma...och hämta ut paket ifrån Ellos (vitt linnetyg till hissgardinerna jag ska sy), och kl 14.45 ska jag vara på VC och ta bort stygnen på magen...har jag TUR så får jag sedan hämta Sasha, annars måste jag in igen...känns som att jag inte ska göra något annat än åka fram och tillbaka till N-e idag...

Men då vet ni vad jag pysslar med i af :)

4 kommentarer:

  1. Fullt upp läser jag, samma här.. jag var uppe redan kl 6 imorse, har varit ute på uppdrag genom jobbet. Kom hem nyss..! Sova och jobba natt sedan ;)

    Ja jag tror oxå att jag kommer att bli nöjd, jag beställde aldrig objektiv nu det får jag ta sedan, ett objektiv följer ju med så då hinner jag lära känna kameran innan jag köper det. Kram

    Nu skall jag läsa din utmaning :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ojojoj vad vi har att göra! Men skönt sen när allt är gjort!

    Aja, ngt ska vi väl ha för att vi är undantaget för Sverige ;)

    SvaraRadera
  3. Ja kroppen säger verkligen ifrån nu.

    Det kan bero på att jag har fått skriva från min iphone och nu lånar jag data.

    Men jag får skriva min blogg adress i själva kommentaren så att du ed flera vet vem jag är :)

    SvaraRadera
  4. Men v katten, nu kom inte namnet med ändå. Skumt :(
    http://mammasbusunar.blogg.se

    SvaraRadera