måndag 28 februari 2011

Nog märks det...

...ja, nog märks det att jag fått mer kunder nu! Har varit full fart i butiken idag, och det är så roligt att träffa alla - nya som gamla- kunder.

I dag fick jag köra ungdomarna till Uppsala,där ett besök på Fyrishov var inplanerat. Själv tog jag tillfället i akt att åka till IKEA då jag ju ändå hade "vägarna förbi"...hrm...blev 1500 kr fattigare också, men det var BRA köp tycker jag själv i af :)
En Malm byrå till dottern A, en Expedit hylla till dottern A, 10 st kuddar 50x60cm - kostade bara 9 kr/st- (till mina "shabbychicprojekt"), 2 olika tyger till kuddarna, 3 tallrikar till mitt nya tallriksställ, 2 cd-lådor, 2 förp. värmeljus, 2x 2-pack småramar, 1 större ram, en tiger till hundarna (också 9 kr)...och en Lack hylla till min mamma. Mycket bra köp!

Väl hemma var det dags att ta tag i butiken och nu har jag landat framför tv´n...febern finns kvar, men är inte lika hög idag i af, så vi får hoppas att den håller sig där, eller rent av försvinner nu...

Nu ska jag kolla runt vad ni har för er idag, den sista dagen i Februari !!!

kramsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar