tisdag 1 februari 2011

lite bilder...

Först och främst: det lilla som är skälet till att jag mått så dåligt en hel j-la månad, min gallsten:


Ja, fastän jag faktiskt inte ville se den först så låg den på mitt bord i ett rör då jag skulle åka hem. Jag tog med den, visade den för mannen och barnen, tog kortet och slängde sedan bort den - yuk!


Mina stackars armar ser för täääskiga ut!!! Är en sådan som är ganska lättstucken men så fort de når målet så spricker dem...så det här är bara NÅGRA av alla mina blåmärken...

De två första kuddarna är klara! Så här blev de:




Så, det var en liten fotosession ifrån mig!

kramen

1 kommentar:

  1. Så fina dina kuddar blev!!!Jag har några stickprojekt som jag alternerar mellan för det får inte vara så mycket tanke arbete bakom ännu:-) Sedan sammantäller och slutför jag mindre saker när jag känner för det. Sorterar bilder i datorn och funderare hur jag skall fixa och trixa. Jag behöver läsa in mig på ämnet benskörhet eftersom min mamma har fått den diagnosen nu och vi är har rätt lik problematik i våra kroppar. Vill se om jag kan förebygga och hur i så fall.
    Vad hade du för gördel efter din bukis? Jag är "välsignad" med höfter som sticker ut och smatidigt som jag är kort i livet och när jag sätter mig så åker gördeln upp och korvar sig. Karborren irreterar och ärret får inte det stödet från gördeln. Bara när jag går och står. Ligga är ju rätt bra. Jag har en uppsjö olika modeller av korsetter och gördlar men ingen känns bra. Just nu har jag en "tub" som min kompis fick med hem från sjukhuset. Den smiter åt ner åt jumskarna med risk för upprullning. Jag har en slimmad under kläning fårn Lindex som håller in men är lite längre. Min karborre gördel ger det bästa magstödet när jag rör mig så jag vill inte vara utan den. Skall ta styngnen i morgon hos läkare så jag får fråga. Vilket långt inlägg det blev. Hoppas du inte tröttna. Tre av fem i familjen är sjuka. Två utslagna i soffan en man som tar sig en tupplur på golvet, En son sitter brevid mig vid matsalsbordet och det är mörkt i vardagsrummet för killarna har huvudvärk-ett starin ljus till mig. Tv:n bjuder på Scooby doo. Man kan inte annat än le, vi är ju tillsammans i allafall.
    Satsa du på att önska dig orkideer, det låter som en fin födelsedagspresent att kunna njuta av länge.
    Kramis Mia

    SvaraRadera