lördag 19 februari 2011

Melodifestival och myskväll

I morse kändes det lite bättre. Jag åkte iväg med min 15 000-kronors leverans till Åkersberga, bara värdinnan hade en hel låda med Tupperware, som tack för att hon varit värdinna :)

Då jag kom hem fixade maken mina bromsar på bilen (har ingen aning om vad som var fel, men nu har han bytt något i alla fall...) och kl 17.45 hade vi bokat bord på vår absoluta favoritrestaurang i Norrtälje, som heter "Ett Glas". Alla som prenumererar på Norrtelje Tidning får nämligen äta en 2-rätters middag för 2 och betala för 1 under februari, så vi passade på. Åt gott och sedan åkte vi hem och har nu tittat på Melodifestivalen med dottern F och pojkvännen D. Blir en lugn kväll på soffan för min del...

Jag är så himla glad för jag har vunnit min första "blogg-tävling" hos Nett (enkoppkaffe.se) !!!

krameli

1 kommentar:

  1. Kul att du vann :) Vilken leverans måste jag säga.. wow. Kram

    SvaraRadera