söndag 13 februari 2011

Sitter på gymmet

Ja, så här dags på söndagarna jobbar jag ju i receptionen på gymmet, så även ikväll.
Är bara ett fåtal besökare kvar och det är väldigt lugnt och skönt här så här dags. Jag ska strax börja tömma papperskorgarna och fixa lite...

I dag mår dottern A bättre Hon kräktes sista gången vid 3-tiden i natt och innan jag åkte fick hon faktiskt i sig lite mat. Nu blir hon hemma mån+ tisdag och på onsdag ska de visst ha prao/hemstudier för lärarna ska på utbildning...så det blir en lång ledighet för henne (de var ju hemma i fredags också, pgr av att bussarna inte kunde köra i ovädret). Jaja, det är som det är. Vi andra går nu omkring och känner efter...på helspänn...har jag inte lite ont i magen? mår jag illa? Ja, ni vet, så där som man gör då någon i familjen har magsjuka. Men jag är ju väldigt duktig på att "sprita" och även de andra i familjen har anammat det här med handsprit (började då jag gjorde min bukplastik, mitt i svininfluensatider)

Oj, har fått lite nya prenumeranter ser jag : VÄLKOMNA TILL MIG !!!

Nej, dags att arbeta lite...återkommer med dagens tema på listan senare, då jag är hemma igen.

krameli

1 kommentar: