torsdag 3 februari 2011

Varför?

Ja, ibland undrar jag varför jag gör saker som jag gör...jag ÄLSKAR daim - i alla dess former, går bara inte att motstå... och jag älskar glass, men brukar köpa big pack vanilj light glass (det får ju vara NÅGON måtta liksom...) Men...då jag var och handlade häromdagen såg jag att de hade x-tra pris på carte dór daimglass...och vad gjorde jag??? Jo, jag köpte den så klart! och vad tror ni hände med den? Jo, den hamnade snabbt i min mage...och vad tror ni jag gjorde i morse då jag var och handlade då? Precis - köpte en ny förpackning...och vad har jag nyss ätit då? Precis - mera daimglass...nej, nu måste jag SLUTA handla hem den!!! Det här håller inte!

FY PÅ SIG JENNY !!! VEM TROR DU ATT DU LURAR???

2 kommentarer:

  1. Det låter som om jag skulle kunna skriva det och byta ut det mot Nutella:-)

    Killarna gillar Nutella på smörgås och jag gillar att äta direkt ur burken:-)

    Just nu har vi ingen frossa av Nutella men det kommer med jämna mellanrum. Bara att gilla läget och acceptera:-)
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. haha ja men du, daim glass är kriminellt gott :D
    vart också sugen på det nu :O

    tack ska du ha! hoppas nästa vecka blir bättre för mig :)
    kram!

    SvaraRadera