måndag 14 februari 2011

- 20 grader???

Ja, var kom det ifrån??? När jag klev upp i morse var det -20 grader ute - BURR!
Jag slängde i tvätt i maskinen och vek tvätten som hängt från igår. Sedan gick jag in i förrådet där frysboxen står och ... ja, mannen hade tagit sina matlådor, och GLÖMT STÄNGA LOCKET !?! Var det inte NOG med alla minusgrader ute? *haha*
Som tur var har den inte stått öppen allt för länge så maten där i hade klarat sig.

Jag funderar på att göra ett ryck och frosta av frysskåpet vi har i köket, men inte idag, men någon dag i veckan. I vanliga fall brukar jag komma på att göra sådana saker mitt i sommaren, då det är värmebölja, men nu ska jag vara duktig och göra det medan det är vinter och kallt. :)

Ute skiner solen och jag ska försöka komma ut på en promenad senare, med hundarna. Dottern A blir hemma idag och i morgon, då hon ju var magsjuk i helgen, så kanske kan jag få sällskap på promenaden också.

Mellan kl 15-17.45 har jag ju butiken öppen och efter det åker jag till N-e för att hämta dottern F och åker med henne till BOXNINGEN !!! Ja, jag SKA boxas, för första gången sedan november...undrar lite hur det ska gå, men men... någon gång ska ju vara den första och jag känner mig laddad inför att komma igång med träningen igen!

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar