måndag 21 februari 2011

Ont det gör ont...

...ja, det gör ont i hela kroppen, halsen och så har jag feber...BLÄ!

Blev väckt av telefonen och det vare en kille som hade någon bekant ifrån Österrike som skulle mellanlanda i Sverige lite snabbt idag, och denna Österrikare hade köpt Cambridge ifrån den andra konsulenten här i N-e tidigare, men nu var det ju bara jag (!) som stod på hemsidan. De behöver 6 st kartonger senare idag, som denne Österrikare kan ta med sig hem till Österrike. Det finns tydligen inte CK där nere, så han vill passa på att handla då han ändå är här...

Tyvärr får jag inte leverans förrän kl 13 idag, så han skulle höra av sig senare och komma och hämta dem hos mig.

I dag blir det soffläge för mig. Det enda bra med att ha ont i halsen är ju att man inte är särskilt sugen på att stoppa i sig något *haha* Men: jag missar boxningen ikväll och DET stör mig... *hrmpf*

kram kram

2 kommentarer:

  1. Usch då! Krya på dig och hoppas att det itne blir influensa av det hela. Skall snart i väg till vårdcentralen för en koll på min navel som inte läker. Drick mycket och gosa in dig i soffan. Kramis från Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Usch.. krya på dig!! Du ser redan nu börjar det visa sig att du kan sälja lite extra genom att hon försvann. Toppen för dig och toppen för alla kunder som har dig som konsulent :) Kram

    SvaraRadera