torsdag 17 februari 2011

Nu j***ar!

Utdrag ur vårt samtal igår:
Dottern A: "Jag tänker f*n inte bo här, jag vill flytta någonstans"
Jag: "Jaha, men var då då?"
A: "till farmor och farfar" (som bor inne i N-e)
Jag: "Men du har lika mycket utegångsförbud där som här."
A: "Det ski**er jag i...och nu har Lina (kompis här i byn) sagt att jag kan sova hos dem ikväll, så jag får en paus, för jag behöver f*n snacka med någon..."
Jag: "Det kan du glömma, Lina får i så fall komma hit och prata med dig"
A: "Men det går ju f*n inte, hon har ju UTEGÅNGSFÖRBUD!!!"
Jag: "Oj, vad har HON gjort då???" (till saken hör att Lina är en ganska Skötsam dam)
A: "Hon tog en senare buss hem"

Hm...kände mig inte SÅ elak längre :)
Och idag ska jag stå där och vänta på henne då hon kommer ut från skolan, för hon ska hem PÅ EN GÅNG!

Mannen ska visst på kurs på firman imorgon, så han kommer hem och sover hemma i natt (trist för Tuffla, som då inte får ha "sin" säng i fred *haha*)

Tjing tjing!

2 kommentarer:

  1. ojoj! haha!
    hur gammal är hon dottern? :)

    SvaraRadera
  2. Ojoj... känner igen en massa här, mellan mig och äldsta dottern. Som tur är går det över och som tur är så mognar de till oxå. Kram

    SvaraRadera