måndag 7 februari 2011

Vårtecken!

I dag har jag fått ett rejält vårtecken här...det har kliat i ögonen hela dagen och det tog tills nu innan jag kopplade: det är ju allergierna som gör sig påminda! För även om det är snö och vinter så händer det saker i naturen som man inte hänger med på. Så jag tog en allergi tablett och vips så var kliet borta :)

veterinären mailade att de glömt tala om att Sasha måste avmaskas, för hon hade kräkts upp en mask då hon var där. Så efter mötet på gymmet åkte jag till apoteket och köpte avmaskningsmedel, något som INTE uppskattades av liten kisse...men jag tror hon fick i sig det mesta av det i alla fall...

Kan ju tillägga att det INTE blev någon träning alls idag. Har alldeles för lite energi och är bara trött...jag pratade lite med min kollega K om det och hon sa: "-Men Jenny,du FÅR vara trött efter allt du varit med om, det är inte konstigt alls..." men jag VILL INTE vara så här trött -det är ju inte jag !?! Jaja, i morgon är en annan dag!

kramiz

2 kommentarer:

  1. åå vad jag vill ha vår NU!! :D så underbart!

    nej så fick du inte säga, jag som hade en dröm om stövel-vader.. då kommer ju inte jag heller få det :O

    SvaraRadera
  2. jag vet, jäkla pasta. men jag orkar inte göra nått annat. har inge annat heller, haha :P

    jo det är sant, jag hoppas mina vader försvinner helt. haha :P
    kram!

    SvaraRadera