lördag 5 februari 2011

Melodifestival!!!

Jaha, idag har jag städat. Det behövdes kan man ju säga, då jag inte orkat städa på ett tag...sedan fixade jag lite annat och maken har mekat med min bil.

Sedan fixade han pasta såsen och kl 18 kom hans kompisgäng och åt middag. Nu sitter de där uppe och pratar medan jag sitter här nere i sängen och titta på Melodifestivalen. Det funkar!

Jag blev väldigt ledsen då jag läste igår att Lena Nyman gått bort. Snart är alla goa skådisar som man växte upp med ett minne blott... :( Men hon har kämpat länge och KOL är en hemsk sjukdom.

Javisst jag, bakade minisemlor idag också. Blev hela 67 st på en "vanlig" sats...tänkte bjuda på det på min födelsedag också, så jag har stoppat dem i frysen så länge.

Ja...så ser min lördagskväll ut...

kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar