måndag 7 februari 2011

Mitt 100:e inlägg under 2011

Hej och hå, vad det springer på!?! 100 inlägg hittils i år, nästan värt att fira eller? *haha*

Fick ett mail ifrån en tjej som ville komma hit och få information om CK idag, men då hon bodde i Rimbo och inte hade körkort så vart det ju ganska krångligt. Jag vet inte varför men jag kände dåliga vibbar ang henne..? Ibland bara känner man att "den här människan känns inte bra", och fastän det bara var mailledels så kände jag . Så jag rekommenderade henne att gå till den andra CK-konsulenten, som har sin mottagning inne i Norrtälje. Och då fick jag ett mail: "Jamen jag tänkte att jag kan komma till dig och få informationen och om jag sedan vill börja på så kan jag gå till henne i N-e" ...ehhh, varför då blanda in mig och uppta MIN tid ??? Så jag skrev som det var , att även om hon åker hit måste hon ändå gå på ett nytt infomöte med Annika, om hon ska handla av henne, då vi ju är 2 olika företag...och : nyss fick jag ett mail att hon beslutat sig för att åka till Annika istället. *PUH*

Jag stänger butiken 17.45 och åker på möte i Gymreceptionen kl 18. Och kanske kanske orkar jag ställa mig på löpbandet i alla fall en liten stund efter mötet...vi får väl se!

kramen

4 kommentarer:

  1. Man skall lyssna på sin magkänsla och det var ju bra att du fick rätt!
    Jag ligger i sängen i dag oxå och det gör ont i hela kroppen
    Vår äldsta kille fyller 19 år i dag så vi har ätit lite god middag med lite plockmat.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. 100 st,inte illa :D
    haha vilken konstig människa, ha all info av dig sen gå till den andra :O big no no!!

    SvaraRadera
  3. Ja sådant kan man känna ganska snabbt att det är något som inte stämmer, bra att hon bestämde sig för att gå till den andre konsulenten. Kram

    SvaraRadera
  4. vad många inlägg du hunnit med :)

    Ha det bäst !
    Kramar

    SvaraRadera