fredag 18 februari 2011

Fredagkväll...och ont?

Efter vi ätit den obligatoriska fredags-tacosen fick jag så himla ont i bröstet. Precis mitt i..? Vet inte vad det är och det har hållit i sig under kvällen? Hoppas det försvinner tills i morgon för jag ORKAR inte vara dålig mer nu!

Dottern A har installerat sig hos M med familj och ännu så länge verkar hon tycka det är ok, trots att Bella 5 år tydligen varit helt ÖVERAKTIV där hemma idag, enligt M...*haha* Den ungen är så härligt AKTIV i vanliga fall,så jag kan ju bara tänka mig hur hon är om hon är ÖVER-aktiv :)

Stora dottern med pojkvännen försvann till deras kompisar så det är bara maken, djuren och jag hemma. Jag tittar på Let´s dance och han spelar på datorn...en lugn och skön fredagskväll...bara det här onda ger med sig någon gång så...

Hoppas ni har det lika lugnt och skönt ute i stugorna!

5 kommentarer:

  1. Du får be maken blåsa bort det onda.
    Åt du för fort eller har du svalt luft? Maten kanske satte sig på tvären.
    När du gjorde din bukis, sydde de i hop dina magmuskler då? Vet ju inte om de gjorde det på mig efrtersom jag är med studien men jag tror det eftersom magen inte putar ut på samma sett längre som den gjorde innan op när jag har ätit.
    Jag har lite lyckats känna efter ännu för jag vill inte vara där och klämma för mycket.
    Jag tittar oxå på Lets dance och Röstar på Frank. Hoppas att Alexadra åker ut denna omgången.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Neeeej inte mer ont nu!!! Jag blåser så mkt jag kan!
    Ja du ser att dottern åkt till paradiset nu ;) Good Luck!!!

    Puss

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det gick över och att du inte har ont. Du åt säkert för snabbt bara.. *hoppas* Kram

    SvaraRadera
  4. Det finns något inne hos mig till dig :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Nä nu får det vara nog, det räcker med ditt onda nu!!!

    Hopps att du mår bättre nu!!!
    Kram och tack för dina ord, dom hjälper och värmer otroligt mycket

    SvaraRadera