onsdag 20 april 2011

Bäst att jag går och lägger mig nu då...

Eftersom jag ska upp så okristligt tidigt... 8.10 ska vi vara på utvecklingsamtal på dottern F´s skola...hua! Är bara att hoppas att jag får sova ordentligt i natt, för de senaste nätterna har jag haft sk*tont i ryggen och vaknat flera gånger :(


Har ni sett att ni nu kan se vilket väder jag har? Eller i alla fall vilket väder Älmsta har, som ligger närmast mig, ca 13 km härifrån. Tyckte den var lite söt att ha med på bloggen. Ni kan fixa en egen på klart.se :)

Eftersom svärsonen har påsklov den här veckan (vi har nästa vecka) så kom även han "hem" idag. De åt en tacopizza som såg helt gudomligt GOD ut, men jag smakade faktiskt inte ens en liten gnutta. I dag är dag 3 med enbart shakes, vilket betyder att jag är i ketosfas i morgon... men: sedan kommer ju påsken och då kommer jag äta, i alla fall på fredag (vi äter tacos som vanligt) och på påskmiddagen på lördag. Sedan tror jag jag återgår till kuren - vi får se!

Såg finalen av Mästerkock Sverige och var först kluven vem jag skulle hejja på, men då Jennie har en väldigt dålig attityd så föll det sig naturligt att det var Louise som skulle vinna - och så vart det ju också! Alltså, Jennie ÄR väldigt duktig på att laga mat, och är så ung, men att försvara att man filéat en fisk lite dåligt med "De hade kunnat ge mig bättre fiskar att jobba med" visar också på ett väldigt omoget sätt. Och hon behöver jobba på attityden och bli mer ödmjuk.

Nej ni... nu mot sängen!!!

sov gott!

1 kommentar:

  1. Hoppas att det blev ett givande utvecklingssamtal :) Var uppe tidigt jag med, eller ja det har jag varit hela veckan fast jag inte har behövt det ;) Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera