lördag 23 april 2011

Jag saknar dig...

Jaha - nu har det hänt igen !!!
Dotterns blogg har blivit "utvald" och ännu en gång får hon ta med sig en vän och gå på "smygpremiär" med andra "kändisbloggare". Denna gång är det den kommande svenska filmen "Jag saknar dig" som hon ska åka in till Östermalm och få se...Och tror ni då att hon tänker ta med sig sin kära mor??? Nej, det blir kompisen Becca som får följa med *hrmpf* Jag frågade varför just HENNES blogg blev utvald och inte min, och fick till svar: "De väljer väl  ut unga tjejers bloggar helt enkelt..."
Vad då, är jag inte UNG??? Jag förstår faktiskt ingenting då hon säger så !?? ;)

I dag har svärföräldrarna varit här och ätit av min påskbuffé. Jag hade en "ätardag" och åt av allt det goda utan samvete, vilket är ett stort steg för mig... :) Är inte så vanligt att jag äter och efteråt tycker att det var helt ok och att jag var "värd" det. Men efter allt "slit" med all mat var jag f-n VÄRD att få äta det!
Antar att jag gått upp några kilon i morgon, men det får jag väl ta igen då...vätskan kommer och går i kroppen då jag hoppar i och ur ketosen på det här viset, men eftersom jag vet om det är det ju lugnt.
Bjuder på en bild ifrån vårt påskbord.

GLA´PÅSK!!!

2 kommentarer:

  1. Klart attt du var värd att äta, det tycker jag att du kunde unna dig :) Faktiskt så är det så att de unga plockas ut till det mesta när det gäller bloggvärlden. Vi äldre får bara gilla läget :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har åxå haft en ätar dag men jag förtjänar det oxå efter att ha promenerat så myckte de sista dagarna. Men i morgon så är sångrem igen.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera