tisdag 26 april 2011

Home sweet home

Alltså, jag trivs bäst hemma. Det bara är så... nog för att jag tycker om att göra saker, men finns det något skönare än att få komma hem och "bara vara"?

I morse ringde jag VC och fixade mer citodon. "Det är mer än 15 personer före dig i kön..." men trägen vinner, och jag måste säga att det tog inte längre än ca 10 min så det var ju helt ok.

Sedan bar det av till brukshundklubben för att hålla valpkurs. Supermysig grupp jag har den här gången. De pratar mycket och suger åt sig av varandras erfarenheter och tips.

Sedan bar det av ner "på stan" för dottern A ville ha en topp ifrån Kapp Ahl, och visst jag hittade den + ett par vanliga svarta tights till mig och en svart tunika/klänning "råkade" slinka med...så det kan bli?

Efter det var jag till sjukgymnasten. Var ju inte Jörgen utan Anders som jag fick träffa idag och han hittade en liten låsning som han med våld (!) knyckte bort åt mig -superskönt var det, fastän det knakade rejält. Så nu är jag mör och har ont... men förhoppningsvis är vi på rätt väg. Han pratade också om att det kan vara något fel med diskarna i ryggen, särskilt som det "drar" ner i ena benet och liksom "lättar" då han/de drar ut ryggen på mig...hm... jaja, vi får se vad det blir av det här. Ska till Jörgen på lördag igen.

Och nu tänker jag "bara vara " en stund, innan det är dags att laga middag till döttrarna - som har påsklov hela veckan! :)
(+ att de har studiedag den 2/5)
kram kram

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att han hittad en låsning! Lite straff ska du ju ha för att du handlar ;)
    Jag hoppas att din lilla "bara vara" stund blev mysig!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. åh så underbart med valpkurs.
    Har du hundar själv?

    Är utan hund för första gången på 9år, det är så tomt.
    sussa sött

    SvaraRadera