tisdag 12 april 2011

Världens roligaste dag?

Ja, det lär inte den här dagen bli utsedd till i alla fall. Fy så grått och trist och deppigt det varit och vad jag förstått då jag läst era bloggar + kommentarer så har det varit likadant hos er andra.

Har köpt ramar och ramat in lite bilder till vännen M på henne och maken (sedan de var på bröllop och var finklädda) och de kommer att bli fina ovanför deras säng i sovrummet. Ja, jag kan skriva det här för hon läser i alla fall inte min blogg *hehe*

Nu ska jag titta på andra delen av "Plastikturisterna" och sedan blir det "kniven mot strupen"... så, en kväll framför tv´n och datorn alltså.

Varje år har TW en konferens som vi kan "jobba oss till" att få följa med på. Och nu planerar vännen M och jag att vi ska satsa på att åka på den, som i år är i Köpenhamn. (det är den konferensen som vi brukar vara så där finklädda på maskerad, som ni fått se här i bloggen några gånger *haha*) Så nu måste vi planera in våra demonstrationer i sommar så att vi kommer iväg. Vill du vara med och hjälpa mig iväg på denna konferens genom att vara värdinna för en demonstration kan du hojta till! Vi planerar att boka resa + hotell redan nu, och åka ner på onsdagen, vara för oss själva ons-torsdag och sedan flytta in på konferenshotellet fre-söndag. Så får vi en liten minisemester också. Och OM det nu skulle "skita" sig så åker vi ner och tar en semester ons-fredag, men vi brukar lyckas då vi bestämmer oss för något sådant här.

So Long..!

1 kommentar:

  1. Hahahahah flåt.. men jag har lite bråttom och måste bara svara på din kommentar! OM du har vägarna förbi så ta ett kort på skylten och skicka till mig! hahhaha klockrent!!!

    PUSS

    SvaraRadera