onsdag 6 april 2011

Upptaget upptaget upptaget...

Ja, så låter det då jag försöker ringa sjukgymnasten...men skam den som ger sig!

Har nu provat mina nya skor:


Det är inga "äkta" MBT-skor, för jag är för snål för att köpa sådana, men jag hittade de härpå Cellbes för 299 kr och det tyckte jag vara ett bättre pris! Visst, kvalitén är särskilt inte densamma, men för det priset så kan jag ta det.

Jag har bara provgått lite här inne och det tar lite tid att hitta stabiliteten men det är ju det som är idén med dem, att man ska använda musklerna till att stabilisera upp kroppen.

kramzen

3 kommentarer:

  1. Din dotter ska vara VÄLDIGT glad!!! Fick du tag på skolan och fråga varför dom inte ringt dig?

    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag har sandaler på jobbet med "gung" Det var ett tag sedan jag använde dem. Jag brukar ha dem varannan dag för att inte få för ont i benen som jag får i bland av dem. Dem är lite höga så det är svårt att nå och plocka upp saker från golvet.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Såå snygga. Huvudsaken är att de är bra och sköna, så har märket ingen betydelse. Kram

    SvaraRadera