fredag 29 april 2011

Tittar på bröllopet

Jaha, nu är det dags för Prins William att gifta sig med sin Kate, och jag sitter och tittar på tv´n.

Dottern F var och shoppade lite häromdagen, och kommer hem med en sådan här:

??? Och hon ska ha smak ??? 
Fast hon valde inte den här fina turkosa färgen 
 (som hon hotar att köpa till mig) utan en marinblå.


Ja, jag kan faktiskt inte förstå vad som är snyggt med dessa "One Piece" ??? 


Något som faktiskt blev snyggt var mitt hår. Jag tror jag skippar slingorna den här gången. Har haft dem i så många år, och ibland har jag väntat någon vecka eller två innan jag dragit i dem, så jag gör nog så den här gången också.

I kväll ska dottern F och hennes kompis Becca ha gemensam 16-års fest och det ska visst komma ca 30 personer. Becca´s mamam är hemma och jag har lovat att ställa upp och skjutsa hem folk om de inte kan bete sig. Kan bli en spännande kväll... men förhoppningsvis blir det inte så farligt.

Och dottern A ska på 15-års kalas/fest hos sin kompis Josse, och hon ska sova över. Och i morgon ska hon till sin vän Fredrik och fira Valborg, så jag skjutsar dem hem till honom efter det jag varit hos sjukgymnasten imorgon förmiddag.

I dag fyller vännen M´s lilla Harry 1 år så vi ska åka dit och fika lite, efter middagen.

Ja, i övrigt blir det bröllop och städning här idag. :) 

kramiz

1 kommentar:

  1. ha ha ha jag har en gris rosa....ful som f....n men skön!!!

    SvaraRadera