måndag 4 april 2011

Handlat

Ja nu har jag varit och "veckohandlat" till Brukshundklubben, tagit fram fikabröd ur frysen osv osv så att det ska finnas för dem som står i köket den här veckan.(vi har en lista där 3 personer/vecka har hand om fikaförsäljning och städning av klubbstugan)
På söndag drar mentalkommitteen igång sin verksamhet och tills dess ska jag fixa lunch till 5-6 personer. Så nu är vi igång igen!

Ryggen vill INTE vara med idag heller, och jag ser fram emot att träffa läkaren i morgon. Inte för att Han kan göra så mycket, men det kan vara bra att få in det i journalen i alla fall. Jag funderar även på att fråga om man skulle kunna göra en Magnet-röntgen av ryggen, för att utesluta att det är något annat än mitt "vanliga" ryggskott. Ja, vi får se vad han säger?

I eftermiddag är det ju butiken som vanligt, och sedan blir det KiBox, men jag tror INTE det blir så mycket träna av för mig idag... :(

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar