onsdag 13 april 2011

Oj, var tog den här dagen vägen???

Ja, varför har jag inte skrivit något inlägg tidigare idag? Har faktiskt ingen aning :)
I morse var jag väldigt trött, och det var väl inte så konstigt då jag inte kom i säng förrän kl 02 i natt...tänk att det ska vara SÅ SVÅRT att komma i säng???
Så här såg det ut då jag vaknade idag i af:

Såg ju LITE klarare ut än igår i alla fall, men fortfarande ingen sol :(

Hur som helst tog jag mig en runda i skogen med hundarna. Vi har inte gått där på ett tag, för sist vi gick där fick jag pulsa i hög snö... men nu var snön borta och det var bara på ett ställe som det var rejält blött, men jag hade gummistövlar på mig så det funkade ju. Det dumma med detta var att gå så långt i gummistövlar var INTE vad min rygg ville...så vi gick hem igen. Men det blev en runda på nästan 45 min i alla fall.

Sedan bar det av till Älmsta och Gösta... Gösta är byns snyggo/hunk *haha*, och har Kröns Trädgård på Väddö. (För er som inte vet det så ligger Älmsta och Väddö liksom "ihop" men har en kanal mellan sig, så om man är i Älmsta är man på fastlandet, men går man över bron så är man på Väddö... hänger ni med?) Inhandlade lite påskblommor.

Då jag kom hem pratade jag i telefonen med bästaste M ganska länge, och sedan var det dags att fixa middag till tjejorna, fixa sig och åka iväg och ha en TW-demo. Kvällens tema var PANNKAKOR ! :) Så vi fixade smeten i alla möjliga tw-produkter och stekte pannkakor. Var väldigt trivsamt.

Och nu har jag landat hemma igen och fastnat i soffan framför tv´n - som vanligt :)

Jag fixade ju lite ramar till vännen M´s bilder igår och ramade in dem. Nu ska jag bara ge dem till henne också och det kanske blir tillfälle till det i morgon.

krameli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar