fredag 15 april 2011

Nu är det fredag!

Japp, nu är det fredag och vi har intagit den obligatoriska taco-middagen :)

Mannen kom hem och var väldigt trött för han har nu gått ner och lagt sig... själv ska jag väl göra yngsta dottern sällskap vid tv´n och titta på Talang för det tycker hon är roligt.

I dag har jag mest glidit runt och småpysslat lite här...var ute en sväng, men det blåste lite snålt så jag gick in igen och njöt av solen ifrån insidan av fönstren. Vännen M var förbi och fick sina inramade foton, och hon blev superglad. Så nu hoppas jag de sitter på väggen nästa gång jag kommer hem till dem :)

Hade en inskrivning av en ny kund på eftermiddagen och det gick jättebra. Är så himla trevligt med alla nya bekantskaper som man får genom att vara rådgivare.

Ryggen bråkar så jag har inte "gjort" så mycket idag...mest småfixat, men det ska ju göras det också :)

Ha en skön kväll där ute i landet alla goa´vänner!

kramen

1 kommentar:

  1. Tacos är alltid gott, och så nyttigt. Sonen är noga med att det skall finnas till honom även dagen efter som idag. Själv nöjer jag mig med att inta det på fredagskvällen.

    Kul med en ny kund :) Hoppas att du får en fin helg. Kram

    SvaraRadera