fredag 8 april 2011

Full fart!

Alltså, klockan är inte ens 10 och jag har redan:
1. tagit emot en kund
2. 2 limpor står och jäser på bänken
3. Fixat ris och ska nu göra sås och fisk som ska på riset och in i ugnen
4. En muffinssmet på g

...ja, Nu börjar säsongen på brukshundklubben och jag har lovat smörgåsar till i morgon och maten den ska ätas på söndag... jihaaaa!

Ryggen? Jodå... den KÄNNS, men det ska mycket till för att hindra mig *hehe*

Senare ska jag ´hjälpa M med lilla Harry. Hon ska till dr och jag tar då den lille busen i vagnen och kör runt lite på stan. Och då tänkte jag lämpa av allt på Brukshundklubben också, då jag ändå är inne i stan.

I dag blir det officiellt vad de här "avhoppande" rådgivarna ska göra...jag har redan flera kunder som ringt (+ hon som var här i morse) som vill fortsätta med CV och väljer att komma till mig istället, och de är GIVETVIS välkomna!

Nej, här kan jag inte sitta och växa fast - mot köket!!!

1 kommentar:

  1. Duktiga du.. förr bakade jag bröd ofta, men idag blir det inte mycket av det. Är sugen på att baka men jag kommer aldrig till skott. Ja datafria dagar är så skönt, det skulle man ha oftare ;) Kram

    SvaraRadera