lördag 16 april 2011

En snabb uppdatering

Lördag och fint väder. Då har man inte så mycket tid att spendera vid datorn, men nu kände jag att jag var tvungen att lägga mig ner och vila ryggen lite, så då passar jag på :)

Dottern F och jag åkte till Norrtälje. Först var vi till Apoteket och bunkrade upp med allergimediciner: nässpray x3, tabletter 28-pack x2 och ögondroppar... Eftersom både maken och jag är allergiska så går det ju åt en del + att han tar med sig då han ju är borta på veckorna.

Sedan bar det av till Granngården för att köpa "mamma-mat" till Kajsa (Royal Canin starters, för dräktiga tikar och valpar under 2 mån) Så nu ska hon få mer energirikt foder inför det som komma skall.

Innan vi åkte hem åkte vi och handlade och jag köpte väl eg bara det nödvändigaste, så det var ingen vidare spännande shopping.

Väl hemma blev det korv med bröd till lunch och sedan dess har jag bara softat.

I kväll ska vi hem till vännerna Tobbe och Veronika och grilla. Jag har marinerat fläskytterfilé åt oss och det kommer bli sååå gott! Kenneth skulle visst också dyka upp. Vi brukar göra så att alla tar med sig det de vill grilla och dricka, och så fixar "värdparet", som nu då är Tobbe o Veronika, potatisgratäng och sallad. Blir säkert jättetrevligt!

Dottern F och pojkvännen D ska åka till Täby C och gå på bio, "Scream 4" ska de se...usch, jag som inte gillar skräckisar och absolut INTE Scream-filmerna...HU!

Ja, nu vet ni lite vad jag sysslar med idag.
Passa på att NJUTA av vårvädret !!!

soooliga kramar

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får en trevlig kväll men gott att dricka och äta!

    puss

    SvaraRadera